אבי וורצמן: "רואה בפעילות שלי כיום שליחות לאומית, לא פחות מהכנסת"

    ישראל פריי No Comments on אבי וורצמן: "רואה בפעילות שלי כיום שליחות לאומית, לא פחות מהכנסת"
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ליום אחד: בעקבות התפטרותו של ינון מגל מהכנסת, נכנס לכהן במשכן הבא ברשימת הבית היהודי, אבי וורצמן. האחרון מסרב לעזוב את שליחותו במוסד לילדים בעלי מוגבלויות, ויתפטר מהכנסת, כחלק ממהלך שיסלול את דרכו של יו"ר מפלגתו, לחזור אל הכנסת, לאחר שהתפטר ממנה במסגרת החוק הנורבגי.

    בראיון שהעניק הערב ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן, אמר וורצמן: "זאת באמת החלטה שלי, שהתקבלה למרות בקשות חוזרות ונשנות של בנט. הודעתי לו אתמול שהחלטתי סופית שלא להצטרף לכנסת. חייב להגיד: אני נהנה מאוד מהעבודה ומהשליחות שלי בכל יום ויום, אני נמצא במקום נפלא שעוזר לאוכלוסיות חלשות".

    לפני חמשה חודשים החל וורצמן בניהול מוסד "עלי נגב", כפר שיקומי בדרום. בראיון פירט וורצמן בגאווה על פעילות המקום: "מקימים בית חולים ראשון בדרום לבעלי מוגבלויות, מטפלים באוכלוסיות הכי חלשות ונזקקות לתמיכה. החלטתי שלא פייר להפקיר משפחות וילדים, אני רואה בזה עשייה לאומית".

    וורצמן הדגיש בראיון כי המהלך נעשה בתיאום עם השר בנט, והוא התאמץ לתת ביטויי כבוד ליו"ר מפלגתו: "הכל היה בשיתוף פעולה, תוך לחץ שלו שאחזור. עצם העובדה שהוא חזר לכנסת, גורם לזה שלא אצא מהרשימה. אני הבא בתור. רואה בזה מהלך של ידידות והערכה".

    כשהתבקש להעיר מנקודת מבטו כסגן שר החינוך לשעבר, על הטענות החרדיות כלפי האגף החרדי במשרד החינוך, אמר וורצמן: "אני לא בקיא בפרטים. לא יודע מי ומה. רק יכול להגיד שמאיר שמעוני יהודי יקר וטוב. מהמקום שלי, חייב לומר, ניסינו לעזור ללא מעט מוסדות בחפץ לב. מה שקורה שם היום – אני באמת לא מעורב".

    "לא מעט בתי ספר וגני ילדים נעזרו על ידינו ואני גאה בזה. כשעזבתי, קיבלתי הודעות מאוד מרגשות גם מהנציגים וגם ממנהלי מוסדות. את הדברים הטובים ניקח איתנו הלאה". סיים.



    0 תגובות